به نام خدا
خوش آمدید


وب لاگ اطلاع رسانی سقرلو چای با شکل و شمایل جدید

توضیح ترکیب هیئت امنا

| 1 نظر
توضیح ترکیب هیئت امنا

با سلام . از طرف اهالی سوالی راجع به ترکیب هیئت امنا شده بود که وظیفه دانستم توضیحاتی عرض نمایم . هیئت امنا حسینیه مشتمل است بر هیئت امنا دو هیئت عزاداران علی اکبر(ع)وحضرت عباس (ع)
که در سال 1388 در هم ادغام شدند و عملا تعداد اعضا هیئت امنا شامل مرحوم بایرش فریاد و آقای یوسفعلی قلیزاده و آقای امیر شاهدی و همچنین حاج گلعلی احمدزاده و حاج کرامت حبیبی و حاج اکبر نوری و حاج ایمان رسولی و آقای محمود آذری گردید . به دلیل مشغله کاری آقای امیر شاهدی کناره گیری کردندو آقای یوسفعلی قلیزاده به علت مشکلات جسمانی داوطلبانه کناره گیری کردند و مرحوم بایرش فریاد هم به علت ضعف جسمانی به جلسات نیامدند که با قبول بقیه اعضا فرزند ایشان آفای ایمانعلی فریاد در جلسات حاضر می شدند .

بنابراین در حال حاضر اعضای هیئت امنا حسینیه و درمانگاه (در شرف تاسیس ) شامل آقایان احمد زاده ، حبیبی ، رسولی ، نوری و آذری می باشد . ضمنا تصمیمات تمامی جلسات مربوط به سالهای گذشته به امضا رسیده است بجز زمان مراسم پایان سال95 که به صورت تلفنی و با نظر مثبت تمامی 100% هیئت امنا بر طبق روال سالهای قبل روز 29 اسفند تعیین و اطلاع رسانی گردید..

1 نظر

  1. نظرات کاربران:

       Sanford در ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۰:۴۵:۱۲ great issues altogether, you simply received a brand new reader.
    What may you recommend in regards to your put up that you simply made a few
    days ago? Any positive?


    نوشتن دیدگاه